Модель Yaris Cross базується на платформі Toyota New Global Architecture (TNGA), яка відома європейським споживачам по хетчбеку Yaris. Використання ціє модульної платформи дозволило японцям використати гібридну технологію для силових агрегатів, встановлених на Yaris Cross. Новачок не збирається конкурувати з схожою моделлю під назвою C-HR, адже він виступає в суто бюджетному сегменті. Зовнішність Yaris Cross сформована за рахунок зміненої радіаторної решітки та нових фар, які робять образ кроссовера не схожим на звичайний Yaris. При безпосередньому порівнянні з конкурентами Toyota Yaris Cross має більшу колісну базу, тому в салоні японця просторіше.
Інтер҆ єр Yaris Cross має непогану ергономіку та якість матеріалів оздоблення, але до рівня німецьких аналогів не дотягує. В салоні ми помічаємо нове спортивне кермо та сенсорний екран мультимедійної системи. Нажаль спробувати елементи оздоблення салону на дотик поки невдалось, але на вигляд все виглядає сучасно та функціонально.
Під капотом Yaris Cross працює 3-циліндровий 1,5-літровий бензиновий силовий агрегат, якій крім всього іншого генерує енергію для електромотора та при нагоді заряджає акумуляторну батарею. Живлиння системи відбувається за допомогою сучасного літій-іонного акумулятора. Загальна потужність двигуна складає 114 к.с. і цього повинно вистачити для повнопривідного компактного кроссовера. За попередньою інформацією, середня витрата пального складатиме біля 4,5 літрів на кожні 100 км шляху. Наразі немає інформації чи отримає новачок звичайні мотори та механічну коробку перемикання швидкостей, а саме від хетчбека Yaris.
На європейському ринку нова Toyota Yaris Cross з҆ явиться вже восени цього року за базовою ціною від 20 тисяч євро…